FORUM CHAT MUZIKE TEMA FOTO INFORMACIONE


    5 keshilla per zemer te shendetshme

    Share

    Sajmiri
    Webmaster
    Webmaster

    Numri i postimeve : 1031
    Age : 32
    Registration date : 17/04/2008

    default 5 keshilla per zemer te shendetshme

    Mesazh nga Sajmiri prej Tue May 27, 2008 10:24 pm

    Problemet me zemrėn mund tė jenė shkaktarė kryesorė tė vdekjeve nė femra dhe meshkuj, por ju nuk keni pse te trembeni duke e pranuar si njė risk tuajin.


    Edhe pse nuk mund tė keni fuqinė tė ndryshoni disa faktorė riskues si historia e familjes, mosha dhe raca, ju keni gjitmonė nė dorė tė jetoni me stil.

    Shmangni dėmtimet nė zemėr, duke lėnė duhanin, bėni ushtrime rregullisht dhe hani ushqime tė shėndetshme. Ja 5 strategjitė nga mund tė marrėsh startin:

    1. Mos pini duhan!

    Nėse i bėni dalje duhanit, atėherė keni nė dorė fuqinė e madhe tė parandalimit nga infarktet.

    Cilėsia e cigareve nuk tė jep siguri. Cigaret me pėrqindje nikotine tė ulėt, janė njėsoj riskues si pėr ata qė nuk e pinė duhanin por e marrin nė ambientin ku pihet nga tė tjerėt.

    Femrat qė pijnė duhan janė shumė herė mė tė riskuar se tė tjerat. Madje kanė njė ulje tė moshės sė infarkteve, mbi 35 vjeē.

    Por nėse vendosni ta lini nė moment jeni nė kohė pėr tė fituar qoftė edhe njė vit jetė. Lajm i mirė: Nuk ka problem sa vite keni qenė duhanpirės i rregullt, ju keni kohė pėr tė fituar.

    2. Ushtrime, ushtrime, ushtrime

    Tashmė e dini se ushtrimet gjimnastikore janė mė e mira pėr ju. Por ende nuk bėni asnjė: Ushtrimet e rregullta fizike tė kombinura me njė jetė tė organizuar mirė, ndihmojnė nė arritjen e njė peshe trupore normale dhe reduktojnė mjaft goditjet nė zemėr.

    Ato ndihmojnė reduktimin e presionit tė lartė tė gjakut, kolesterolit tė lartė dhe diabetit.

    Kardiologėt rekamondojnė 30-60 minuta aktivitet fizik, njė mesatare kjo e aktivitetit mendor ditor ose javor nė punė.

    Dhe kujtohuni qė kėtu pėrfshihen edhe shėtitjet nė lulishte, me qenin, hipja-zbritja e shkallėve, etj. Pra ju kėshillohet tė mos rrisni kohėn e vrapit, por intensitetin fizik tė jetės.

    3. Ushqime tė shėndetshmė pėr zemrėn

    Pėrdorni njė dietė tė pasur me fruta, perime, drithra, peshk qė mbrojnė zemrėn. Limitoni konsumimin e yndyrnave, si mish, djathė, gjalpė, qumėsht.

    Pėrdorni groshėt dhe thjerėzat nė vend tė mishit.

    Frutat dhe perimet janė parandaluesit kryesorė jo vetėm tė sėmundjeve tė zemrės por edhe tė kancerit, shprehet kardoilogėt.


    4. Ruani peshėn normale

    Si mund ta dini qė keni njė peshė tė shėndetshme? Mbipesha ėshtė e rrezikshme.

    25 kg mė shumė se normalja ėshtė pesha qė ia vlen tė shqetėsohesh pasi mund tė jesh nė risk.

    Por llogaritja e peshės nuk ėshtė ideale krahasuar me gjatėsinė trupore, pasi shumė meshkuj kanė njė peshė mbi normalen si pasojė e muskujve tė zhvilluar, por nuk kemi tė bėjmė me rrezik nga goditjet nė zemėr.

    Reduktimi i peshės trupore ėshtė pėrfitues sado i vogėl qoftė pasi ul nė 10 pėr qind rrezikun nga ataku.

    5. Bėni rregullisht ekzaminime

    Presioni i lartė i gjakut dhe kolesteroli i lartė dobėsojnė sistemin kardiovaskular, duke pėrfshirė dhe zemrėn.

    Ekzaminiminet e rregullta ju tregojnė rrugėn se ku tė mjekoheni:

    Hipertensioni : Ekzaminimet nisin qė nė fėmijėri. Ju duhet ta bėni kėtė tė paktėn ēdo dy vjet. Presioni normal ėshtė mė pak se 120/80.

    Niveli i kolesterolit nė gjak . Ju kėshillohet testim i rregullt jo vetėm tė rriturve por edhe fėmijėve

    Sėmundjet e zemrės ka raste qė shmangen.

    Ndiqni kėshillat pėr njė stil jete tė kėnaqshėm, mos e komplikoni jetėn dhe asnjėherė mos u ndjeni tė vetėhumbur.

      Ora ėshtė Sun Dec 11, 2016 4:45 pm